Χρηματοδότηση της Περιφέρειας σε περιοδικό στις Κυκλάδες που δεν έχει εκδοθεί

Για την ΠΝΑΙ τη  μια φταίνε για όλα τα στραβά,  οι  υπάλληλοι και την άλλη οι χορωδοί !

Χωρίς επαρκείς και στοιχειοθετημένες απαντήσεις  μένουν τα ερωτηματικά που δημιούργησε η είδηση, για την απόπειρα  χρηματοδότησης περιοδικού που δεν ήταν καν  στην κυκλοφορία για τη Μύκονο.

Σύμφωνα με το  mykonosvoice.gr η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με την απόφαση  της 28/4/2021 και  με αριθμό 39453/2740 που αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ με αριθμό 9ΒΛ17ΛΞ-ΞΞΚ, αποφάσισε να χρηματοδοτήσει ιδιώτη με ποσό ύψους 3.100 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για την προβολή της Περιφέρειας μέσω του περιοδικού XPLORE MYKONOS MAGAZINE.

Στην σχετική απόφαση δεν αναφέρονται οι  λόγοι που επελέγη ο συγκεκριμένος ιδιώτης, καθώς πρόκειται για ένα περιοδικό που επρόκειτο να εκδοθεί προφανώς για μια φορά όπως προκύπτει από τον τίτλο του.

Η επιχορήγηση  δεν απευθύνονταν σε ένα μέσο ενημέρωσης με μεγάλη αναγνωσιμότητα και αποδοχή ώστε να έχει και τα ανάλογα αποτελέσματα από διαφημιστικής απόψεως αφού δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη.

Δεν είναι επαρκείς όμως  οι απαντήσεις που δόθηκαν από την περιφερειακή αρχή για αυτό που επιχειρήθηκε να γίνει.

Η δικαιολογία ότι φταίνε οι υπηρεσιακοί παράγοντες δεν ευσταθεί, καθώς οι υπάλληλοι δεν μπορούν να αναρτήσουν από μόνοι τους απόφαση της εκάστοτε επιτροπής εν προκειμένω της οικονομικής, στο διαδικτυακό τόπο ΔΙΑΥΓΕΙΑ, χωρίς προηγουμένως να έχουν λάβει εντολή από τον πολιτικό τους προϊστάμενο που  στην προκειμένη περίπτωση είναι ο αντιπεριφερειάρχης κ. Γ Λεονταρίτης.

Αποφασίστηκε ή όχι τελικά η ανάθεση στην εταιρεία του συγκεκριμένου ιδιώτη η προβολή της Περιφέρειας μέσω του υπό έκδοση περιοδικού γιατί στο σχετικό έγγραφο αναφέρεται η λέξη «εγκρίνουμε»;

 Και εφόσον εγκρίθηκε και αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ μετά κρίθηκε πως έγινε λάθος και κακώς απεφάνθησαν τα μέλη της επιτροπής;

Ελήφθη απόφαση για απόρριψη της χρηματοδότησης και αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ ότι εγκρίθηκε και ποιος επέτρεψε να γίνει κάτι τέτοιο;

Ποιος εισηγήθηκε την έγκριση του συγκεκριμένου θέματος στην αρμόδια επιτροπή και πως αξιολογήθηκε από τα  μέλη της τελικά;

Στην πράξη  έχουμε να κάνουμε για άλλη μια απόπειρα διαχείρισης του δημοσίου χρήματος με λάθος τρόπο αλλά με άλλοθι την προβολή της Περιφέρειας .

Το ΜέΡΑ 25 ζητά απαντήσεις για τους λόγους και τα κριτήρια  που επελέγη ο συγκεκριμένος ιδιώτης για την προβολή,  αν το θέμα εισήχθη για συζήτηση και με ποια απόφαση και από ποιόν,  τελικά  έγινε το λάθος το οποίο επικαλείται η περιφερειακή αρχή.

Γιατί αν το θέμα δεν έβλεπε το φως της δημοσιότητας τα χρήματα θα δίνονταν για ένα περιοδικό που δεν υπήρχε αλλά επρόκειτο να εκδοθεί, εν μέσω πανδημίας  και οικονομικής κρίσης γεγονός όχι μόνο απαράδεκτο αλλά και εξοργιστικά προκλητικό.

ΜέΡΑ 25 Δωδεκανήσου και Κυκλάδων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *