Εμβόλιο Moderna: Οξεία αλλεργική αντίδραση γιατρού στις ΗΠΑ

Γιατρός της Βοστόνης ο οποίος έχει ιστορικό αλλεργιών, υπέστη οξεία αλλεργική αντίδραση λίγο μετά αφού έλαβε το εμβόλιο της Moderna κατά του κορωνοϊού.

Όπως αναφέρει το Reuters, αυτό είναι το πρώτο σοβαρό περιστατικό που σχετίζεται με το εμβόλιο της Moderna, το οποίο εδώ και μια εβδομάδα χρησιμοποιείται από τις υγειονομικές αρχές των ΗΠΑ στην μάχη κατά της πανδημίας.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο του Ιατρικού Κέντρου της Βοστόνης, μετά τον εμβολιασμό του ο γιατρός αντιλήφθηκε ότι έπεφτε σε αλλεργικό σοκ και μόνος του έκανε μια ένεση επινεφρίνης. Στη συνέχεια εισήχθη για νοσηλεία, ενώ αργότερα έλαβε εξιτήριο και πλέον είναι καλά στην υγεία του.

Παράλληλα, όπως ανέφερε αξιωματούχος του αμερικανικού Οργανισμού Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA), εξετάζονται πέντε περιστατικά που αφορούν οξείες αλλεργικές αντιδράσεις ατόμων που έλαβαν το εμβόλιο της Pfizer.

[ Πηγή άρθρου ]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *