Covid-19: Οι μόνοι που πλήρωσαν τα σπασμένα ήταν οι επαγγελματίες της Πάρου

*Γράφει ο Georgios Kaparos

Όπου λέει, εφαρμόστηκε το “μάσκα παντού” μειώθηκαν τα κρούσματα! Επειδή έτυχε να βρίσκομαι στην Πάρο έως τις 23/8, μπορώ να ενημερώσω τον κύριο καθηγητή πανεπιστημίου για τα παρακάτω:

  1. κρούσματα στον τοπικό πληθυσμό της Πάρου υπήρξαν μόνο στην φαντασία των αρμοδίων! Άλλωστε ουδέποτε μας ενημέρωσαν υπεύθυνα για το πόσα κρούσματα υπήρξαν πάνω στο νησί*. Διαβάσαμε μόνον ύποπτες “διαρροές” σε εφημερίδες διαδικτυακές ή μη. Νομίζω πως τα κρούσματα που υπήρξαν αφορούσαν επισκέπτες του νησιού και στις περισσότερες περιπτώσεις, οι τουρίστες έφερναν τον κορωνοϊό και τον έπαιρναν μαζί τους φεύγοντας! Πως λοιπόν, μειώθηκαν τα κρούσματα στην Πάρο αφού ουδέποτε υπήρξαν?
  2. στους χώρους που κινούμουν εγώ, δεν φορούσε κανένας μάσκα! Στους κεντρικούς δρόμους των χωριών (εκεί που πήγα εγώ**) φορούσε ένας στους δέκα! Αφήστε λοιπόν, τα παραμύθια πως η μάσκα στους εξωτερικούς χώρους μείωσε τα κρούσματα στην Πάρο! Αν σας είπαν πως το γελοίο αυτό μέτρο εφαρμόστηκε σε ολόκληρο το νησί, δεν σας είπαν την αλήθεια!
  3. οι νεαροί έπαιρναν μπύρες κτλ από τα σούπερ μπακάλικα και καθόταν στην ύπαιθρο μέχρι πρωίας. Σιγά να μην πρόσεχαν να μην είναι πάνω από εννιά και να τηρούν τις αποστάσεις! Μόνο στην φαντασία σας έγινε κάτι τέτοιο! Επίσης, οι μεγαλύτεροι έκαναν παρέες σε σπίτια και συνέχισαν κανονικά την κοινωνική τους ζωή συνωστιζόμενοι άνω των εννέα ατόμων! Οι μόνοι που πλήρωσαν τα σπασμένα ήταν οι επαγγελματίες της Πάρου που έβλεπαν τα μαγαζιά τους άδεια!
  4. σταματήσατε λοιπόν, να ιχνηλατείτε κρούσματα από Πάρο μόνον γιατί ελάχιστοι τουρίστες πλέον περνούσαν απ’ την Πάρο και όχι γιατί περιορίσατε την μετάδοση του ιού στον τοπικό πληθυσμό με τα μέτρα σας! Ο τοπικός πληθυσμός δεν είχε και δεν έχει κανένα πρόβλημα!

Ο κορωνοϊός δεν καταπολεμάται με λανθασμένα συμπεράσματα που βασίζονται σε λάθος στοιχεία! Το μόνο που καταφέρνετε είναι να ταλαιπωρείτε τον κόσμο και να καταστρέφετε την οικονομία! Το χρέος μας ανέβηκε πάνω από το 200% του ΑΕΠ, πράγμα που θα πρέπει να σας προβληματίζει ώστε να είστε περισσότερο προσεκτικοί στα συμπεράσματά σας!

Μόλις έμαθα πως παρατείνεται η καραντίνα στην Πάρο! Άρα γιατί μας είπε ο καθηγητής πως το μέτρο “μάσκα παντού” απέδωσε;* επειδή κάποιοι αμφισβήτησαν τον αριθμό των κρουσμάτων, σας αναφέρω τα κρούσματα στις Κυκλάδες σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ: 9/8=3, 10/8=2, 11/8=0, 12/8=3, 13/8=4, 14/8=3, 15/8=3. Η Πάρος ανακηρύχτηκε επικίνδυνη υγειονομικά την 14/8!**σύμφωνα με μαρτυρία φίλου μας, στη Νάουσα το 90% φορούσε μάσκα. Στην Νάουσα δεν πήγα και δεν ξέρω! Επίσης, δεν πήγα απόγευμα – βράδυ στην Παροικιά. Να επισημάνω ακόμη, ότι όποιος έχει κατεβασμένη μάσκα κάτω απ’ τη μύτη ή στο …λαιμό, φέρει αλλά δεν φορεί μάσκα! Συνεπώς, εγώ αυτούς τους κατατάσσω σε όσους δεν φορούν μάσκα!

Θαυμάστε τον!

Georgios Kaparos

*Πρώην Καθηγητής Νευρολογίας στα TEI ATHINAS

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *